Co powinno znaleźć się w wyposażeniu stoiska targowego?

0
2005

Targi nieruchomości, pracy, ślubne lub zoologiczne są organizowane w wielu polskich miastach. Przedsiębiorcy traktują wydarzenia tego typu jako doskonałą okazję do przedstawienia swojej oferty konsumentom. Co powinno znaleźć się w wyposażeniu stoiska targowego, by oferta firmy była prezentowana w ciekawy i zachęcający sposób?

Ścianki, lady, flagi, czyli stoisko dobrze oznakowane

Największym zainteresowaniem cieszą się stoiska targowe, które są oznakowane w sposób umożliwiający szybką i łatwą identyfikację firmy. Aby konsument miał pewność, z jakim przedsiębiorstwem ma do czynienia, stoisko powinno być oznakowane za pomocą ścianek reklamowych, lad wystawienniczych i flag z logo, sloganem lub charakterystyczną grafiką. Nawet gdy konsument dotychczas nie miał styczności z przedsiębiorstwem i jego ofertą, logo na ściance, ladzie wystawienniczej lub na fladze obok stoiska pozwoli zapamiętać markę.

Powinno się pamiętać, że w przypadku korzystania jednocześnie ze ścianki, lady i flagi stawia się na umiar. Połączenie różnych grafik na wszystkich trzech elementach da nieprzyjemny w odbiorze efekt – konsument będzie zmęczony jego odbiorem i zniechęci się do marki, niekiedy nawet w sposób nieświadomy, bez zapoznawania się z ofertą i podchodzenia do stoiska. Jeżeli elementy składające się na wyposażenie stosika będą ze sobą współgrać, łatwiejsze będzie zapamiętanie marki, a skojarzenia z nią związane będą pozytywne.

Stojaki na materiały drukowane

Stoisko targowe powinno mieć dobrze przemyślany układ – wszystkie elementy powinny być estetyczne i uporządkowane. Trudność sprawia odpowiednie ułożenie materiałów drukowanych, czyli ulotek, folderów i broszur, przez co warto zainwestować w stojaki. Stojaki na materiały drukowane można znaleźć na https://www.retio.pl/targi.

Na targach przydają się również różnego rodzaju lady wystawiennicze i stoły eventowe, na których można ułożyć foldery. Foldery są przez cały czas dostępne dla odwiedzających, a ci mają możliwość spokojnego ich przeglądania w miejscu przeznaczonym do tego celu. Stół z folderami pozwoli odwiedzającym skupić się na ich zawartości i bezstresowo przejrzeć je bez zbędnego pośpiechu. Dodatkowo osoba obsługująca stoisko może wręczyć odwiedzającemu ulotkę lub broszurę, na której znajdują się interesujące go informacje z folderu. W ten sposób ma się szanse na zbudowanie dłuższej relacji i na zwiększenie świadomości istnienia marki wśród konsumentów, co przekłada się na podniesienie zysków ze sprzedaży produktów lub usług.

[Głosów:2    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ