Obecnie na rynku światowych mediów dostrzegamy bardzo duży proces komercjalizacji mediów masowych, która przejawia się przede wszystkim w przekazywaniu kolejnym krajom licencji do danych programów. W ten sposób praktycznie we wszystkich cywilizowanych krajach na świecie realizowany był bardzo popularny reality show Big Rother lub wydawane są narodowe edycje Newsweeka. Tego procesu nie jesteśmy w stanie zahamować a szczerze mówiąc nawet nie trzeba, ponieważ niczym groźnym jest zaznajomienie się z programami innego świata lub z kulturą innego regionu. Nie możemy jednak zapomnieć o naszych własnych ojczystych programach, które maja prowadzić do utrzymania na odpowiednim poziomie rodzimych mediów dostarczających nam bardzo dobre programy różnego rodzaju. Dodatkowo, jeżeli będziemy chcieli zobaczyć programy realizowane przez stacje zagraniczne to zawsze możemy skorzystać z satelitarnych zagranicznych programów telewizyjnych. Komercjalizacja mediów nie jest, zatem niczym szczególnym, lecz za to bardzo popularnym.
Komercjalizacja mediów
[Głosów:1 Średnia:2/5]