Wiele osób narzeka na zbyt długie reklamy w przerwach filmów. Jest to z pewnością uciążliwe dla kinomanów, szczególnie wtedy, kiedy wczuwają się w fabułę filmu. Tak samo jest z programami rozrywkowymi, z programami publicystycznymi, czy innymi programami, które nas interesują. W takiej sytuacji chcąc nie chcąc jesteśmy zmuszeni do obejrzenia kilku lub kilkunastu spotów reklamowych. Niestety w większym procencie, nawet jeśli myślimy, że nie ulegamy reklamom, dzieje się odwrotnie. Reklamy są tworzone w taki sposób, aby zainteresować widza, aby6 pobudzić jego zmysły, i w jakiś sposób wpłynąć na jego decyzję. Wizualizacje są dopracowane, przestawiony produkt lub usługa w samych superlatywach. Idąc do sklepu widzimy produkt, i automatycznie pakujemy go do koszyka, chcąc sprawdzić, czy jest rzeczywiście tak dobry jak go przedstawiono. Ulegamy wtedy tez reklamom. Wydaje się nam, ze robimy to z nieprzymuszonej woli. Jednak zastanawiając się nad tym dłużej, dochodzimy do wniosku, że jednak dzieje się inaczej. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest manipulowanych. Pamiętajmy jednak że reklama jest tworzona po to, aby zachęcić klientów, ale to oni sami podejmują ostateczne decyzje.
Zbyt długie reklamy w przerwach filmów!
[Głosów:0 Średnia:0/5]